برق خورشیدی

برق خورشیدی

Photovoltaic Solar System
برق خورشیدی

برق خورشیدی

Photovoltaic Solar System

محصولات خورشیدی


محصولات خورشیدی


  • پکیج برق خورشیدی خانگی
  • برق خورشیدی برای ویلا
  • برق اضطراری خورشیدی

آلمان در صدر کشورهای تولید کننده و استفاده کننده برق خورشیدی است به نحوی که در سال 2013 بیش از 35 هزار مگاوات برق خورشیدی متصل به شبکه در آلمان نصب شده بود و هم اکنون نیز در این زمینه رکورد دار است محصولات معرفی شده در پکیج برق خانگی ساخت این کشور می باشد. برای آگاهی از اطلاعات فنی و قیمت محصولات از طریق بخش تماس با ما و یا بخش نظرات و یا ایمیل ذکر شده در قسمت درباره ما اقدام نمائید.




چین دومین کشور تولید کننده برق خورشیدی درجهان در سال 2013 بود محصولات برق خورشیدی با قیمت مناسب نیز با برندهای معتبر ساخت این کشور نیز موجود می باشد. برای آگاهی از اطلاعات فنی و قیمت محصولات از طریق بخش تماس با ما و یا بخش نظرات و یا ایمیل ذکر شده در قسمت درباره ما اقدام نمائید.



  • روشنایی خورشیدی خیابانی street lighting
  • روشنایی خورشیدی پارک
  • روشنایی خورشیدی باغ
  • پروژکتورهای خورشیدی

روشنایی خیابانی خورشیدی به طور گسترده ای در کشورهای مختلف جهان استفاده می شود از این نوع سیستم خورشیدی برای خیابان ها پارک های سطح شهر پارک های کوهستانی باغ ها و حتی در بلورها و اتوبان ها نیز استفاده می شود از مزایای اصلی آنها می توان به عدم نیاز به کابل کشی عدم نیاز به وجود پست هوایی (ترانسفورماتور MV/LV) مصرف فوق العاده پایین تر حدود یک پنجم و کیفیت نوری بالا و همچنین قابلیت های کنترل و تنظیم شدت نور را نام برد.


سیستم ها در توان پایین به صورت یک پکیج جمع و جور و باظاهری شیک برای پارک ها و باغ ها موجود است. در اینجا نیز تنوع محصولات ساخت کشورهای اروپایی و آسیایی وجود دارد.



پنل های خورشیدی


مونو کریستال،پلی کریستال، فیلم نازک (معمولی،  منعطف، نما)


انواع پنل های خورشیدی از برندهای معتبر اروپایی، کره ای، تایوانی و چینی باقیمت مناسب و دارای تائیده استانداردهای IEC 61215, IEC 61730-1/-2, IEC 61701 موجود می باشد برای آگاهی از اطلاعات فنی و قیمت محصولات از طریق بخش تماس با ما و یا بخش نظرات و یا ایمیل ذکر شده در قسمت درباره ما اقدام نمائید.


باتری خورشیدی


باتری های مورد استفاده در سیستم های سولار باید دارای DOD بالا باشند یعنی تعداد دفعات زیادی قابلیت دشارژ کامل را داشته باشند چون ماهیت سیستم های سولار بار پایه کم اما مدت زمان زیاد می باشد.قابلیت کارکرد در دماهای بالا از دیگر ویژگی های سیستم سولار است که در این موارد آسیب پذیر ترین المان سیستم خورشیدی همین باتری ها هستند که عمر آنها در دمای بالا به شدت کاهش پیدا می کند در این کاربرد ها باتری های لیتیومی و یا نیکل کادمیومی توصیه می شوند در صورت الزام به استفاده از باتری های اسیدی نوع GEL بر AGM ارجح است .
برای آگاهی از اطلاعات فنی و قیمت محصولات از طریق بخش تماس با ما و یا بخش نظرات و یا ایمیل ذکر شده در قسمت درباره ما اقدام نمائید.



شارژر و اینورتر خورشیدی

انواع شارژر خورشیدی PWM ، MPPT و مبدل های کامل ساخت آلمان، ایتالیا تایوان

انواع اینورتر متصل به شبکه ، Micro Grid ، منفصل از شبکه نوع معمولی و puresine با ولتاژهای خروجی متفاوت. برای آگاهی از اطلاعات فنی و قیمت محصولات از طریق بخش تماس با ما و یا بخش نظرات و یا ایمیل ذکر شده در قسمت درباره ما اقدام نمائید.







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.